Det finns en fagrare glans någon annanstans

Faan, vårt Word funkar inte utan är mystiskt "licensierat till okänd utgivare och ej installerad kopia." Fuck?
Word är viktigt i vardagslivet har jag ju upptäckt bara därför. Speciellt nu när man kanske behöver skriva arbeten och inte bara skriva av sig lite i sin worddagbok. Och så vill jag ju kolla mina brillianta gamla anöskningar för att få inspiration till mitt CV...

Idag hade vi filosofi. Det är typ tvärtemot allt vi någonsin haft. Det är helt flummigt. Tänkte att ämnet skulle komma att passa mig perfekt men läraren är nästan bättre på att överanalysera detaljer än jag. Det känns iaf ganska avslappnat och man får tänka istället för att bara memorera. Psykolgin verkar också intressant. Mina två nya lärare verkar annorlunda på ett bra sätt. Nu vill jag inte överösa med positiva adjektiv, eller för många adjektiv överhuvudtaget eftersom detta är första intrycket, men detta är helt klart ett lyft från samhälle och matematik, Fingrid och Gunilla.

Jag vill bara köpaköpaköpa. Tur att jag inte behöver efterskatta på min utdelning från aktier. haha. Det skulle inte vara kul, för när dagen isåfall skulle komma, skulle kanske pengarna vara sluut.

Nu är det två på min msn-lista som har en naken tjej med fetstora bomber som visningsbild. Två, på samma gång. Och jag tror näsan det är samma tjej också. Båda är iaf nakna och har kollosalt stora bröst. Tacky.
Blir så irriterad på sånt. Jag borde lägga upp en penis som visningsbild. Se hur många kommentarer man skulle få då. Men det är väl samma sak? Jag kankse också vill ha nått "snyggt, sexigt & upphetsande" att titta på i min ensamhet?

Jag har ont i axlarna och acken. Eller precis mittmellan där. precis där axlar blir nacke, Där.
Ja försöker knåda lite själv men det går inget vidare..
4 dagar kvar, 4 dagar kvar, sen är det helg.



"Allt är tyst och jag tiger nysst kysst" - Monica Zetterlund



image17
Jag mellan fredag och lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0