H E L L O

Its friday and im off.
Min bibel är sex and the city. Har glott på det sen jag kom hem från skolan och stan, non stop. Jag vågar inte räkna hur många avsnitt jag ser på, bara blundar och byter cd, haha. Jag har en underbar fredagskväll. Ton med choklad och sex på tvn. Jag slet godiset ur icakassarna när päronen kommit hem med dem från affären. Jag smällde i mig choklad, såg på sex och njööt. Det var verkligen en av de gångerna när godiskicken verkligen var behövligt, underbar och verkligen infriade alla förväntningar, and still, jag har redan ätit en chokladmuffins idag, så det var inte att jag levt i celibat precis och därav njö så mkt. nono, im a chokaholic helt enkelt :) But hold on. Jag har köpt gymkort. And im going to the yoga immorn.


"You wear those shoes and I will wear that dress." - Sixpence None Richer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0