Im stuck

Jag läser japanska, fast jag vill läsa ryska, men jag får inte det. Det går inte. Jävla system. So im stuck with japaneeese. Men vi ska "kämpa vidare", som min lärare Nozomi sa när jag deklarerade att jag INTE skulle sluta. Hon såg lite chokerad nu. ("Ska hon inte sluta?!?") Men nejnej vi "kämpar" vidare, och bara för att jag inte kan ha ryska itsället.
i dont wanna fght for things i dont wanna :(

Huvudvärken är iaf borta och rätt, jag är kåt på kläder och sprit. Sitter inne och kikar på asos.com och har ett inre krig med mig själv. Ja, jag "haar pengar" men jag har inte pengar, för de jag "haar" skall sparas. PUNKT.
Och en cocktail skulle även sitta bra. Om inte mina päron bodde här skulle jag gå och göra iordning en drink i riktig carrie-anda. Det skulle vara skönt. Jag vill bo ensam, Nu. Men huvudvärken är borta och tänk plötslig uppskattar man livet lite mer. men nu är jag sällskapsjuk. Morgan är hos sina morföräldrar och spelar svårtillgänglig. Jag längtar till helgen, jag längtar till erikas stuga. En äkta stuga, den har t.om. utedass. its wonderful. ta mi dit med er. Inte just till dasset alltså, stugan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0