jag skulle vilja tänka en underbar tanke

H e m m a.
Huset slukar mig, väggarna sluter sig om mig och jag är fast igen. Fast igen i västerås. Förutom människorna jag tycker om finns det inget här för mig. Det är inte riktigt skönt att komma hem. Men jag kan vara nöjd. Sommarn har varit bra. Jag har tjänat pengar och bränt pengar och tiden har inte flugit för fört. Men det är konstigt. Mycket som alltid känns konstigt. En sak är vädret. Jag undrar om någon av oss fått oss våran sol-kvot fylld för att överleva vintern? Förutom er som varit utomland såklart. Men Gotland är näsan utomlands. Men inte när de regnar. Bra jobb-sommar iaf :)
Men hemma blir det iaf svårare med underbara tankar.

Och ja, titeln är en Per Gessle låt. Jag har inte velat erkänna det ens för mig själv men hans nya skiva är JÄTTEBRA, inte bara okej eller bara bra, som skulle vara något väldigt positivt eftersom jag HATAR Per Gessle i vanliga fall. Men, ibland sker mirakel. Och hans album "Händig man", råkar vara ett sådant :)



image6

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0