Samla dina spöken

(You kill me slowly. Tänk, vi människor förstår inte hur starkt vi kan påverka varandra. Jag vill dö eller kasta mig i din famn, utan att du föraktar mig eller kastar mig tillbaka. Och jag vill inte be snälla. Jag tänker ta vad jag vill ha. Men jag kan inte bestämma över dina känslor. Frågan är vad jag skulle tycka om du tyckte samma för mig?

Jag skolkade från japanskan. Jag är en dålig och omotiverad elev. Jag vill inte ha japsnaka, och inte engelska heller. Japanska är för svårt och engelskan bara suger.

(Detta är inte roligt att läsa va? Jag kommer aldrig bli en begåvad boggare.)

Jag vill ingenting just nu. Choklad och te och en säng med en ergonomisk kudde låter bra just nu. Skulle vilja stänga in mig här bara. Bland musik och Kuddar.


Det finns så många andra, så många andra som skulle kunna säga och göra på en sekund det om skulle ta mig ett år att samla mig inför. Dem som skulle kunna snärja dig med samma snara jag precis börjat fläta. Ni finns överallt och det känns onödigt att ens försöka. Jag vill inte slåss för att ha dig och jag vill inte slåss för att ha dig kvar. i simply dont.





"And I don't mind you keepin' me
On pins and needles
If I could stick to you
And you stick me too" - Marilyn Manson) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0