Weirdoo.

(Fan vad konstigt humör jag är på. fanfanfan. allt känns knäppt och jag vill inte ens erkänna för mig själv vad det är för fel. Känner andra såhär? jag blir galen ibland. Så är jag paranoid nu också. tror typ jag blivit lurad av rädda barnen att det är lureri och at någon snott deras logga och tar pengana i sin egna ficka, det var ju min klasskompis som kände dem och de äär rädda barnen (jag har kollat på internet och at bnkgirot börja med 90). Vad är det förfel? Jag tror det det är mitt ego som spelar mig ett undermedvetet spratt. Jag VILL att det skall vara något fel så jag kan dra in pengarna och sticka. Jag har ine råd! Jag måste köpa skor. (You bad bad person.)
 

Vi skall utomlans, vi skall inte. Jag vet inte. Jag vill ha sol, men jag vill ha spriten mer. Bara man kommer bort ett tag. Ut på havet låter bra, låter billigare.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0