Måste bara förklara

...kungöra och deklarare min nyfunna kärlek till en hollywood-stjärna: Adrien Brody. Ni känner säkert igen honom från Osars-belönade "Pianisten". Gripande film om man ska lägga e kommentar om den också och ser man den blir Adrie bara ännu snyggare, för då får han en vacker personlighe också. Så det är bara ett plus!
Jag gillar hans näsa. Men eftersom jag vet att jag är känd för min dåliga smak på grabs så har jag faktiskt ingen aning om det är någon som delar min uppfattning angåede hans yttre. Troligen inte.
Men jag står stolt för min smak! 
Och här har ni lilla sirapshjärtat:



image2





Funderar på att gå och sova nu. Klockan är trots allt snart två. Men jag är inte trött, inte heller sådär läskigt hyper-aktiv pigg med fyrkantiga röda ögon. Nej, nej. Bara lite småtrötter som man kan bli sådär run halv elva tden. Kan bero på att jag vänt på dygnet?

Ett tag till kan jag leva såhär, sen måste jag vända tillbaka. När jobbet nalkas. Får hoppas jag hinner tills dess, måtse ju ta nån timme natt, för natt. Och en utekväll kan förstöra allt, allt!
Men det ska bli lite skönt också att inte vakna när halva dagen redan gått, reprisen på "Oprah" varit och stan stängt, att få lite struktur på sin vardag helt enkelt (kan hända att jag ljög för mig själv där). Nåväl vi får väl se hur det går i veckan. Jag kommer säkert med uppdateringar.

Drick mjölk så får du starka naglar!
skall gå och ta mig ett glas nu, sen blir det sängen och lite läsning kanske, klockan är ju trots allt bara runt halv-elva tiden ;)



Peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0