Mitt Juni Idag

Jag vaknade två (på eftermiddan, dagen morgonen? vet inte vad jag ska kalla alla tider på dygnet längre), hursomhelst så var jag utvlilad och den hemska lågtrycks-huvusvärken från igår var borta. alltså gott folk, sov! Det är den bästa medicinen. Fast sedan fastnar man vid "morgon tv:n", d.v.s. lite diverse program där majoriteten av dem består av ordlekar. Helt sjukt vad lite människor kan. Det kan man skratta åt när man surplar på sin banan-smoothie i sin nattsärk som man vet inte kommer åka av förrän kanske halv fem, då dagen börjar. Jepp, sådana har mina mornar varit i några dagar nu. Och om man har varit ute kvällen innan är det ännu värre. Då kanske morrissey-tröjan man sovit i inte åker av på hela dagen. Inte förrän man hoppar in i duschen (om man ens gör det).

Men jag känner mig ganska nöjd med det livet för tillfället. Ska börja jobba snart och detta är uppladdningen. Hade jag inte haft jobbet hade jag väl fått lite panik kanske. Man kan ju inte leva såhär en hel sommar.

Om bara bara solen ville komma! så man kan sova ute under lysande himmel hela dagarna. Då kan man iaf säga att man solar, fast man ligger och snarkar samtidigt, perfekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0