Im soo horney but thats OK

Jag såg två par som hånglade i skolan idag. Jag tycker inte man borde göra så. Isåfall bara jag, om jag skulle haft en pojkvän. Nåväl.

Ih, dagens psykologi lektion är den enda jag gått på denna veckan. GREAT START ALIDA.
Jag förstår inte riktigt hur det blivit såhär. jag är nog less helt enkelt. less less leess.
efter år av ihärdigt pluggande. Men ändå, andra klarar det. Det går iten at skylla ifrån sig.
Det är som jag sagt så många gånger till mig själv, bara att ta sig i kragen. Men jag skrattar åt mig själv. Jag vill nog inte ta mig i kragen. JAG VILL ANDAS lite nu. 

Och mitt syre är träning, alkohol och erika typ. Allt jag bryr mig om nu. Sund kombination. Och så kärleken, som borde vara så vacker...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0