sweet miss blue - vincent

idag bakade jag en kladdkaka till mig och endast mig. det var skönt. tänk att en och samma sak kan kännas så annorlunda vi olika tillfällen. Igår bakade jag ju också en kladdkaka men då var det HEMSKT. för den var till lärarna och jag hade varken tid, lust eller ork. Så den bakades med noll kärlek, denna bakades med mycket kärlek och mer choklad. big difference.

Min mp3 håller på och krångla. det är synd för jag har maassa ny bra musik att lägga in. lite av det goda är: babyshables rammstein vincent och ida corr. jag vet att det är väldigt varierande.
Nu ska vi se, nu ska jag skriva amandas spanskasläxa. JA, det är sant, jag är som tönten i amerikansa filmer som måste göra de andas läxor annars får jag huvudet spolat i toaletten :(:(:(
Så ska väl ta och börja med den då, ska bara ta en SLIZE chocolate cake först ;)

jag har ont i huvudet. imorn äre fredag äre redag äre fredag. tack tack TACK.
dags att slappna av, från stressen av tänka på allt man måste göra men inte gör. haha äntligen en paus från det. få se om jag gör nånting, besides supa till. troligen inte. jag lever för spriten.
men lyssna på mig. bäst att börja NU så jag få lite hederlig paus sen då.

Kommentarer
Postat av: amanda

haha äh du får din belöning ;)
du förresten, ÄR DET SANT ATT VI INTE SKA HA NÅGRA SPANSKAPROV UNDER HELA KURSEN????

2007-10-19 @ 18:59:20
URL: http://amandastahlberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0