Wake me up when september ends

would you darling?


I get around - Beach boys. Nice stuff.

Är inte mp3n en genialisk uppfinning? Den lilla, lilla apparaten kan placera en hel studio med musik i ditt öra, alla tänkbara exotiska ljud du kan fundera ut, en hel värld, i ditt öra, för att stimulera hjärnan. its wonderbaum.
jag diggar mp3n.

hm, och jag behöver stimuleras på ett eller annat sätt. Det var längesen jag skrev och ju längre tid det går desto värre går det att att komma på nåt. vill inte häva ur mig alla miina tankar i en "blogg". mahaha, no.

Kan iaf meddela att den 15de december då jävlar, då blir det spökshow på hovet. jag och erika & marilyn manson. Vi ska va sä jävla snygga och han ska vara så jävla snygg, och han kommer att vara uderbar. Jag längtar. Hans konsert är det enda konkreta i mitt liv just nu. Jag får kretsa kring det. Thank you manson.



image18


"Kiss me
It'll heal
But it won't forget
Kiss me
It'll heal
But it won't forget"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0