Drömmar

Haha, gud vilken sjukt vidrigt dröm jag har haft, haha. Eller jag det är väl taskigt om den det berör och så, men det är något vidrigt och det som är så läskigt var att det kändes så krympande verkligt. Usch. Nu känns det nästan som att det är ett minne. Hoppas jag kan skaka av mig det snart, haha, shit.

Jag har drömt jättemkt på senaste tiden. Nätterna är längre än dagarna ibland för det händer så mycket. Och inte en massa helt weirda typiska drömsaker saker som man inte kan greppa och desstom halv glömmer när man vaknar, nej, utan lite halv-konstiga drömmar som ändå skulle kunna sättas i praktiken i verkliga livet liksom och som gör ett tydligt avtryck i minnet ganska länge. Lite scary, men spännande också.
Undra om man kan tyda saker ur drömmar?
Inatt exempelvis drömde jag jättemycket, balnd anat att Paris Hilton var tjck och kom från Pueto Rico. Jag undrar vad det betyder, det kanske är en sån där framtidsdröm.

Såhär var den korta men weiirda drömmen:
Jag var i köket och lagade mat och bredvid på en patta fanns nån gammal jävla sås som hade samma färg som en squeezad gris (har ni sett saw 3? Så såg det ut iaf), och det luktade vidrigt, pappa som okså var i köket hade sagt att det var någontng konstigt, och sen visade det sig att det tydligen låg magsäck i såsen. Och den skulle visst explodera om jag kokade upp allt. Så därför satte jg plattan på sexan och flydde ut på bakkongen medan jag väntade. Jag tror vi var i Stockholm någonstansi det omrde där jag bodde när jag var liten. Kändes så iallafall. Nedanför fanns dethögt oklippt grä och där gick e person. Och det var ingen mindre än Paris HIlton. Men hon var tjock och kom från Peurto Rico. Plötsligt stack hon ut genom dörren i balkongen bredvid och ville bjuda in mig på spaghetti och köttfärssås, och jag hade åreci tänkt att fråga henne samma sak. Men jag svarade sa att jag höll på att laga det själv redan så, nej tack. Vi hade båda våran egna köttfärssås liksom så det behövdes väl inte.
Och magsäcken, den exploderade aldrig.

Och där var den drömmen slut. Ja, det finns ju ingen poäng eller så i den (men vilken dröm har det?), den var bara weird.







Peace out!

Kommentarer
Postat av: dannie

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrgfherstjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj

2008-04-07 @ 22:00:47
URL: http://dung.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0