Projekt & prat

Det skulle vara skönt att leva som man lärde. Det känns som jag pratar och skriver och tänker så mkt skit ibland men; mkt snack lite action. Jag tar så lång tid på mig att tänk bara, är nog det, sen glömmer jag hälften av allt smart jag kommer på om hur jag "ska leva" eller vara. Eller så är vanansmakt större så jag helt enkelt glömmer bort att göra som jag tänkte.

Well well, det är väl bara att flyta med ett tag helt enkelt. Tills jag kan gå. Miljöombyten är nog bra för förändringar, och för att ta tag i saker. Jag behöver ett miljöombyte. 

Well, projektet går bra.
Haaah!
Borde fortsätta skriva på det NU istället för att sitta här och gojja om hur bra det går, för vi har fortf mkt kvar.
Well. det har gått bra och det kommer gå bra. Nu ska jag dyka in boken igen och börja citera och kommentera! Wiiihoo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0