Shopping

Bon Nuit!

Idag har jag varit på stan och bland annat inhandlat ett par jeansshort från H&M samt en lila top/klänning för halva priset från samma affär. Dessutom har mina saker jag beställt från Asos kommit idag också. Med andra ord en orgie av kläder och dylikt!

Ska ta en bild på mig i ngn outfit någon gång (som alla andra inbitna bloggare gör) i will i will. Får se När bara. Men så länge kan jag ju lägga upp klänningen från Asos som finns där på bild.
Väldigt djup, bred, stooor urringning dock. Men är man välsignad med obefintligt små bröst så kan man ha en sån urringning utan att det ser groteskt ut :P

 

Detta köptes också från Asos, bland annat:
Ett par söta små skor på rea, och ett halsband med en nykel. Har alltid velat ha ett sånt halsband<3





Time to fytta alla lådor och kvitton från le bed and throw myself in there instead.


Kommentarer
Postat av: jessica

hoppas du sover super gott inatt, kolla gärna in en sväng på min blogg och känn dej som hemma
kram♥

2008-04-17 @ 00:30:30
URL: http://jessicasellgren.blogg.se
Postat av: Ewie

alltid kul med shopping :D jag shoppade sj idag :)

2008-04-17 @ 00:32:31
URL: http://ewiiie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0