Vår

När det blir vår så kan man känna det på lukten. De luktar vår, och det är en underbart doft. Såg en bil som startade igår på den solbeysta asfalten och plötsligt kom jag att tänka på när jag & emelie brukade leka när vi var små, på henens gård, där det stod bilar parkerade. Haha, lite omväxlad asociation. Men det brukade vara sånt här väder då, för varmt för att vara inne och lite för kallt för att vara ute och leka, men vi var det ändå :)

Immorn blir det yoga, sen stan med Erika och förhoppnngsvis vårens första glass och lite annan shopping som vi gentligen ej har råd med! Ser fram emot det ;D Sedan plugg med Amanda och Maria. Go humanekologi or what, haha ;P

Nu tänkte jag bika ner till stan och byta en tröja och låna film på bibblan. Filmen jag föreslog att de skulle ta in har de nu tagit in, fick ett sms att om det t.o.m, värsta high-tech bibblan! ;) Amalie Från Montmartre är det iaf :) Det blir den & jag ikväll. Ingen krog här inte. Sparar mig till Linköping nästa vecka!

Peace Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0