Dagens Gryta

All skolarbete sätter sig i en klump i magen istället för att bli färdiggjort! Jag förstår inte hu vi kan ha så mkt. Jag är seg som en gummiråtta och orkar verkligen inte göra. Hänger inte med på allt vad vi ska göra heller knappt. Och när man kommer ihåg en sak, glömmer man bort den andra. Nu prioriterar jag i alla fall Projektarbetet. (försöker)

Heath Ledger dog idag, helt sjukt. Rest In Pace. Jag blir typ jätteledsen för hans skull. Det är ju så (sa de på oprah) att man bryr sig så mycket om kändisar eftersom vi när hör så mkt om de hela tiden och ser de överallt osv. så får det oss att undermedvetet tror att de hör till "flocken", och flocken måste vi värna om. Så vår kändishysteri grundar sig alltså på at vi är antiloper.

Idag var jag och solade med madde det var så skönt, blundar man och koncenterar sig så är man nästan utomlands, tänka sig så enkelt det kan vara ibland :)
Har dessutom feting träningsvärken efter premiären för 2008 på gymmet igår. Jobbigt och det är lite svårt att sträcka ut armarna, men det var skönt, skönt skönt. Amanda, du är välkomem att joina mig, jag vet ju att du saknar "gymdoften" ;)

Det är jobbigt att vara så kåt som är, på bilddagboken. Kan sitta där väldigt länge och bara klicka runt. Är man inte inne på ngn annas sia så är man inne på sin egen och kollar massa gamla bilder och tänker tillbaks på fina minnen. Det är trevligt, och så med lite musik i bakgrunden, så har två timmar eller mer försvunnit ur ens dag. bara sådär.
Dags att slita sig till Word nurå så man blir klar nån jävla gång. Sen ska jag ringa marcus, hoppas han inte sover då:)

Kommentarer
Postat av: amanda

haha yeah, i do miss the gymdoft! kommer snart ;) :D

2008-01-24 @ 10:53:20
URL: http://amandastahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0