Jueves sucks

Jag hatar jag hatar jag hatar skolan.
Jag ångrar i djupet av mitt hjärta att jag valde det jävla europaprogrammet.
Alla lärare kan stoppa upp sina trynen där solen inte skiner.
SNÄLLA GÖR DET.

Jag kommer aldrig bli klar med projektarbetet och förstår inte varför i helvette man ska skriva loggbok. Varför ska man skriva loggbok? Hur gör det själva arbetet bättre? Och alla ljuger ändå i den och lärarna vet väl om det? Så det blir bara en stor jävla uppblåst bluff men som måste finnas där!!!!!!!!
Kan sådant bara döööööööööööö?
Jag vet dessutom inte hur man ens skriver ett projektarbete... och jag vågar självklart inte fråga. Då kanske fingrid äter mig levande och det vill jag inte för jag tycker inte om henne ett duggg.. . :( :(

Kommentarer
Postat av: Henri

Usch låter inte som det är nå trevligt i skolan ^^ Iaf inte på projektet :P Hoppas du kan slappna av lite i helgen o tänkte på något annat :D

2008-01-25 @ 12:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0