Så kom januari


Wiho. Nytt år.
Man borde ha löften. fast jag har ju miljoner varje dag. egentligen. New years eve is just another day struggeling.
På nyår flydde jag, Erika och Emma det döda, desperata Västerås och tog den gula bussen till Uppsala. Där handlade vi på ica (mkt extapris grejer och ta två betela för en) och sedan stängde vi in oss i den lilla lägenheten och lagade trerättersmiddag. och det var så fint och fancy. Vi pimplade även fina drinkar med Brämhulst färskpressade juice. japp, nu har vi blivit bortskämda, inget mer groggande med vad som helst inte, minst tre drink ingridienser och gärna färkspressat frukt ;)



Nu har jag lyssnat på Amy Winehouse - Back To Black hundra gånger. jag vet inte, den är så bra bara, längesen jag hittade en sån där låt jag riktigt fastnar för (och då menar jag att jag har den på repeat minst 100 ggr).
Kommer ju tröttna snart. Synd, för jag kommer ju fortf tycka den är bra, fast inte palla lyssna på den mer :P
Jag skulle ju uppskatta den mer om jag bara lyssnade lite då och då, om jag iddes vänta. Hålla lite på mig. 



Lovet har vart bra. Man har mer tid att göra inget, mer quality time med sängen, mer tid att hinna tänka efter vad man gör exempelvis, vad man valjer. tänka före sina val. ett bra val är att välja  plugga, att ta tag i saker. man har mer tid till det. kanske därför krogen är så lockande, krogen skulel nog enligt mig vara ett felval. MORALISKT. Men krogen är kul, så då bry jag mig inte. När lovet kommer vill man ut så mkt som det går. När man är full tänker man inte så mkt på det man borde göra. På det som hängt över en när man haft quality tid. Då slipper man den där läskiga skuggan, dessutom kan ma få en lite push i annan riktning. Allt går iaf mkt fortare än annars. Och man kommer ju ingenstans av att bara tänka?




Fortfarande skör efter döden. Hur långt tid tar det att läka efter att man har dött? Omg, aaldrig? Man måste kanske få en återuppväckelse, av en annan människa. Medans sover man och drömmer. För det är det jag tror man gör när man är död. Man ligger i sin grav, allt är svart och dödstyst och ibland drömmer man.




Tiden har gått såå snabbt. Sen sommaren var slut har tiden bara rusat iväg.
Det är om ett tåg som fått fnatt och plötsligt börja skena typ, och ingen kan få stopp på det. Det är bara att vänta på kraschen eller? Bästa att ta vara på tiden. hela tiden.
fassst...
"Livet är kort, men timmarna äro långa". 





meeen...
Det som känns bra är bra.
Peace




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0