blä 05.28

Jag hatar par som bakar. Fan vad de ska baka jämt och va så jävla puttinuttiga. Och anledning till detta hat är ju guvetsvis att jag själv inte ingår i ett par som bakar. Mycket enkel psykologi.
None the less: Jag hatar par som bakar. Ni kommer hinna baka så många fler kladdkakor och äckliga tåror (som ni kan kladda på varandras nässtippar istället) än vad jag någonsin kommer göra. Jag är efter i mil av bakverk.. :(
Om jag får en pojkvän måste jag fan baka hela tiden för att komma ikapp. Jag kommer vara helt retard vid 30, inte kunna betala räkningar eller laga vanlig mat. Bara baka, Kanske avancerat till en schwassswallls tårta, om det nu är en lite svårare, eller om det bara är namnet som är svårt att stava till.

Klockan är över fem hej och hå
Borde man sova, jadå
Det ljusnar ute så det känns nästan försent
Hade vart najs med något lent
i sängen
pararapopa
i sängen
ratatatatatata
jag sa i sängen
Typ en artonnåring, jag vet en söt
Hans rygg skulle va len och hans mun skulle inte va blöt
Inget skulle va blött eller kladdigt
allt skulle bara vara lent och varmrt
och lite fuktigt och en uns doft från hans svett
Och jag skulle blunda av hunger och armarna skulle få krama mig mätt
Det skulle vara lent och varmt
Lent lent lent
skulle vara lent som bara
en människohud kan vara

Jag undrar en annan sak. Varför vill alal visa sin jävla kuk i kamera? Vad fan är det för nått. Det finns så mkt att säga om det så jag säger inget alls. SKämms på er bara. Och sluta attackera mig. Det är inte smickrande nånstans. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0