Coach surfing (and maybe a bed)

Jag är i Västerås. helt spontant välde jag att åka hit och närvara på mina vänners kräftskiva. Vi bestämde det för längesen och jag trodde jag skulel få banga av olika anledningar, mens en så sket jag helt enkelt i att vänta på ett samtal och att jag egentligen inte har pengar, jag har ju ändå jobbat lite och fått skatteåtebäring vadfan. Man måste vara spontan ibland. Och det var mkt trevligt igår, vi år kräftor och drack och spelade fia med hut, dock dansade vi itne nakna, det försvann in i glömskan. Synd, melie sa att det är väldigt befriande att dansa naken.
Vi vaknade åt fruskot och sedan pizza och nu sitter jag hemma hos Simon och erika och känner mig som en pizza hela jag. Erika är i duschen och jag tänkte väl hoppa in där efter henne och flotta av mig lite. Ikväll ska vi gå ut :) Det känns kul att hälsa på i Västerås. Min gamla hemstad som jag hatat men som jag älskar att hälsa på. Morrissey ljduer ur högtalarna.

Har ingen plan vilket är skönt. Jag drar från soffa till soffa våldgärstar hos folk tills jag inte har nånstan mer att sova eller pengarc att äta för och då åker jag hem. Ska försöka vara kvar till 26 iaf och gå på introduktionsträffen till kursen Filosofins Historia på Södertörns högskola som jag ska läsa på distans :)


(Kanske ska jag ligga snart också med en spänande och mystisk person, men jag får inte bli kär i honom, sa han. WEll well i wont, han är ganka mkt äldre än mig, men min sexuella dröm förkroppsligad. Vet dock att många inte skulle hålla med mig, haha!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0