Te och sex. Finns det något bättre?


Eller för att specifiera. Det otroligt upphetsande i att fakttiskt inte ha sex men att kåta upp varandra i typ två timmar sedan mot våra viljor skiljas gå hem onanera.
Sedan tända släcka ner, tända ljus och laga roibos med smultron och vaniljsmak.

Det finns något upphetsande i förbud. Att inte få det man vill ha. Vara så nära men itne få. Det är otroligt upphetadsande med förspel faktiskt. Man får hja kvar sin fantasi i huvudet och man skiljs åt när spänningen fortfarande är som störst.


Jag undrar vad vi är. Leker vi pojkvän flickvän? Kanske, kanske är det bara en lek. Vi har haft beröringspunkter, de var fina, Mne jag vågar itne gå i det landet. det allvarliga. Och jag är itne säker på att jag vill. Måste man dela med sig av sig själv så mycket? inbte än. Just nu är jag på en annan nivå. Den djuriska. Den i att utforska min sexulaitet med en människa. Att känn längta efter berringen efter en oxh samma människa. Ibland saknar jag honnom något fruktansvärt. Kan den fysika saknaden vara ås stark? Är det något mer? Vem vet. Vi håller varandra i handen. Men det är ju också fysiskt ;)


Imöra drar jag till skåne. Håller på att packa nu. Jag ska hälsa på Erika, Harry och äben träffa Säll, Antonia och kanske Annelie. Ska bli riktigt najs. Det var ett tag sen jag reste någonstbas. Speciellt längesen jag reste till något nytt ställe. Jag har aldrig varit i malmö. Liv och rörelse. Jag brukar sakna det, fast jag börjar ändå trivas ich vänja mig vid detta, Jag tror Gotland är ltie som en drog. Man fullkomligt hatar stället ibland, men på någt sätt längtar mna hit när man itne är här. Havet tex. I nuläget kan jag itne tänka mig ett liv utan hav.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0