Ingen rädsla

Jag vill hålla dig fast. Bara hålla dig. Jag vill med mina läppar suga fast dina läppar. Jag vill att de lösgör sig och kommer till mig.
Jag vill trycka mitt huvud mot din hals och få det att smälta in där.

Jag kramar dig hårt. Och du kramar tillbaka.
Hur hårt jag än håller.
Så finns du en liten bit ifrån mig.
Jag trycker mig emot dig. Jag kysser dig. Jag kysser din hals.
Du håller mitt ryggslut. Du håller mitt huvud mellan dina händer.
Du trycker, du håller mig hårt, så jag bara kan känna dina händer och din kropp.
Jag vill bara tala så.
Och jag önskar jag kunde andas in din själ mellan våra kyssar.
Så ju mer jag kysser, detso mer vet jag.
Tillsut finns inget avstånd.
Ingen rädsla för missförstånd som får dig att lossa ditt grepp.
Ingen rädsla för ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0