kuk


jag vill va en man jag vill va en man, jag vill ha en kuk.


Jag faller ner ner ner. Utan att riktigt bry mig.
Jag väntar på plingande ljud från telefonen och datron.
Det enda som talar om att jag lever.
Så jävla patetiskt.
Ett litet ljud ger mig värme.
Men det är ont om dem.
Jag får ju inte må för bra.


Jag kollar på den rätte för rosing på webb tv. undra hur många timmar av sitt liv man har slösat bort på att sitta framför datorn.


Jag smsessar med en person som är så långt borta. Som jag vill ha. Som jag bestämt mig för att låta vara. Men jag har tappat allt sånt omdöme.
Jag skriver hur söt han är.
Jag skriver att han är horig.
Jag skriver att jag inte vill ligga med honom.
Jag skriver snuskiga sms till honom.
Han svarar.
Han svarar inte.
Han älskar med mig.
Men han älskar inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0