cocos daiquiri

Denna helg har varit muy bueno.

Today: Jag har köpt ett par stövlar, en höstjacka, fyra tallrikar, en keramikskål och en tidning för 67 kronor. Igår köpte jag en kjol för 15 spänn. Jag har fyndat loss på katthemmets loppis, de har dessutom haft halva priset hela helgen.
Det är ju nästan noll kronor alltså.

Fridays: Jag och Sara hade en litet filmmaraton hemma i hennes stuga med tre filmer. Dessa var följande:
Unge Andersen, Pans Labyrint och Quill. Jag vyklade även dit, hon bor ute på landet. Det var sol och lä och alldeled underbart :)

Jag hatar att ha torra läppar, torr mungipa som gör ont. Men man ska inte klaga så mkt, som Emil Jensen säger. Han är ganska inspirerande och förstående. Förstår de som är ledsna, förstår agnostiker :) Det är mysigt att sitta och ta del av förstående människor som även är kreativa. alltså.
Zaturday: Jag och Sara var och såg honom när han hade uppträdande på Länsteatern. Efter det bar det av till Henrik i min klass på lite förfest. Vodka och öl. Han bor under restaurang Köpmannen, kockarna och kallskänkorna stod och rökte i samma gränd, typ utanför hans dörr, det var som om vi insstränkte lite på deras privata område, deras enda fristad från det svettiga köket.

Sen gick vi till Lillebror. Vilket nu får mig att associera till Lillbrorsan, lustig kille jag och Catta stötte på i sommras. Smeknmanet lillnrorsan tillkom på det vis att vi hade väldigt svårt att uttala han rikigta namn och det var hans storebrorsa Tony vi lärde känna först. Men lillbrorsan var inte så liten, mycket större än Tony, eller i alla fall bredare. Mycket bröstmuskler och stor mage.

Well. Jag har suttit här länge. Jag har bakat en kladdkaka också. Nu måste jag läsa manus och sen sova, jag är ganska trött och bakis det var längesen jag drack.

Buenas! 


Kommentarer
Postat av: Anonym

BÄB! eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, du mar bra :)

2009-09-21 @ 22:36:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0