Some kind of toching the bottom maybe to feel like go up again


vattnet är ljummet och smakar daggmask.
Helgen. Jag har varit utanför dörren i ca fem minuter.
Överkonsumption av Tv och mat. Vänt på dygnet. Bara umgåtts med familjemedlemmar.
Igår gick jag och la mig kl halv sex.

Lyssnade på radion vid tiden när jag stod och diskade och de hade frågesport mellan två gubbar.
Det visade sig att de kände varrann och träffades (hördes?) såhår i radio kl fem på morgonen efter vad som verkade vara ganska lång tid.
Sen fick de svara på fem frågor om Fårö :D



Som summeringen på denna weekend gör jag en "bra" och en "dåligt" lista.

Fett med bra helggrejj: Baka kladdkaka, se rysk långfilm om familjerelationer
Helgaktiviteter som bor på botten: Äta, äta och äta utan stopp, sträckse Den rätte för Linda Rosing och bli arg om någon stör, inte vistas utanför sin mammas lägenhet 


Jag antar att jag försöker ta igen mig imorgon. Då börjar jag skolan kl nio, blir förhoppnmingsvis intressant. Sedan ska jag gå på visning av en lägenhet, hämta ut acne-medicinen på apoteket och läsa manus. Och inte att förglömma se Svenska hollywoodfruar på Tv på kvällen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0