Habib


Alla måste vi ha en demon. Finns det ngn i ditt liv? Något som gör att du kan vara som vanligt? Vad skulle hända annars. Livet skulle vara lite tomt. Lite utan drama.



Hollywoodfruarna. Så jäkla roliga är dem. Jag älskar faktiskt Maria Montazami. Och de andra tre är också rätt kul. "Så att säj."

Jag vill åka till Amerikat. Kanske i höst och hälsa på David & Yuki? Och götet och hälsa på min egna Stanley - Jaime! Jag blir såå glad av honom. Jag vill också vara man och homusexuell.

Imorgon: Morgonpromenix. Hjälpa Malin med skolarbete. Skriva. Sista lektionen i magdansen. Black Sheep Arms med Lisa.

Haha, jag älskar en Arashlåt bara för att vi har den till magdansen. Haha. Men mest älskar jag "habbibi kill me"

Idag fick jag förresten great kritk på mitt skrivande. De tycker det är bra och att jag bara ska fortsätta skriva. De log mkt. Ja det var beröm. Och i dessa tider, när de är så hårda! Blev mkt glad. Verkar som jag kan beröra folk. JAg måste hinna skriva lite imorgon. Jag tror jag är lite rädd nu bara att veta hur dets ka vägen, när jag utsatt min karaktät för lite hemskheter. Men man måste ju vara cynisk som manusförfattre Jag tänkte på kvinna som skrivit manuset till "Flickan". Aj så cynisk hon måste varit. Men oj en sån underbar film. den berör verkligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0