Rattelse

Haha. Jag marker pa mig sjalv hur jag forosker vinkla saker i foregegaende inlagg, skriva som till nagon. Skriva en liten liten bit forklarande, hoppa over detaljer jag skulle vilja, bara skynda pa, foroska fa ner ngt, ngt som kan bli forstatt. Sa att josef ska forsta.
Jag har feber igen. Jag kommer krypa in under mitt myggnat igen och sova. Jag vet inte vad jag ska gora har, vad jag ska gora i svrige. Jag vill bara pussa nagon igen. Bli kramad. Kanna nagon nara, fysiskt. For det ar det enda sattet man kan komma nara pa. Fysiskt ar det enda sattet man kommer rikgti nara. For vi kan aldrig krama vara hjartan elelr hjarnor utan att gora fel. Fysiken ar myket mer enkel. Alltsa mer fullandad.
Sen kan man alltid foroska. mAn kan foroska komma nara psykiskt. Titta nara, vanda pa, vrida. Men vi ar anda alltid ensamma med vara vetskaper.

Kommentarer
Postat av: Josefin

Den fysiska närheten är också den vackraste och mest underbara. Jag vet att du snart kommer hitta någon, helt fantastisk, att krama. Och det är välkänt, att det är när du själv slutar leta, som någon hittar dig.

2011-01-24 @ 16:27:26
URL: http://www.ester-lisa.ratata.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0