escribir nomas

Hoy dia se murio nada en mi. Nada paso y mis memmorias descanzaron. Yo con la cabeza ocupupada. En pasivo pero despertada. Dandole comida estupida. Musica en repeticion. Pero tambien, respirando lo creativo, picando en mis textos, buscando las palabras que va, que van en un flow, que da lo maximo de lo que quiero decir, y eligo lo que suena mas hermoso, y mas vacan, para los ojos.
 
Jag skriver om mitt skrivande, det jag gjort idag.
En söndag i tristess med ändå kreation.
Att vara uttråkad kan skapa kreativitet.
Inte alltid, men när det blir så är de en vacker kombination.
 
 
 
obs: jag såg inte ut såhär på en söndag, utan betydligt mer oduschad, skabbig och i bekvämare kläder. Men tyckte det blekrosa mönstret på blusen på nått sätt kändes som av bra representant för lite lam, lagoma kreativitet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0