le jour

Rätt så bra dag. Galet flyt på jobbet. Vi fick fortbildning om miljömärkningar, Bra Miljöval då framförallt.
 
Fick liten ansiktsmassage på The Body Shop som jag tar till ibland, säger att jag gärna vill prova deras ansiktecreme med färg, då masserar dem in den i en ansikte medan man sitter på en stol i affären, det är så skönt, mitt på stormiga drottninggatan sitter jag och blundar under någons mjuka händer, och denna vänlighet alldels gratis, sen säger jag tack, det känns jättebra, jag ska fundera på saken. Så pinnar jag iväg igen.
 
Och dammsugning, och promenad i snön och billig fisk, och dusch med honungstvålen och med nya schampot (som var på rea!).
 
Japp, allt bra förutom att nu är det för sent.
 
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0