Somvanligthosenvälmåedesvensk

Att skriva är en inte en ventil längre. Jag har ingen ventil längre, det är därför jag inte kan andas. Eller är det jobbet,? Mitt lågstatusjobb som jag älskar, att ta hand om äldre. Mja, bara när jag jämför med att itne kunna andas. Men att gå nära mig själv, bentilera mig själv, det är svårt just nu. Alkohol hjälper itne heller, knappt att jogga, inte att se film, inte att dansa, inte sex. Kanske är det rutiner och lugn som måste bli min nya tråkiga ventil, rutioner som gäller så jag kan lägga mig ner som en kräldjur och lugnt betrakta världen igen. Jag tycker om att betrkta världen, men på sitone har det itne gått, eftersom jag knappt kan ands, eftersom jag är introvert inte i kontakt med mina känslor...
Det jag menar är att jag måhända behöver börja plugga, det är den rutinen jag behöver, att stdera lära mig något, känna mig viktig och slippa förklara mig inför alla jämt, Ha en plats i livet för tillfälllet. 
 
Ja, kunde va skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0